Shop Mobile More Submit  Join Login
Majin bitch slap stamp by Dbzbabe Majin bitch slap stamp by Dbzbabe
majin Vegeta slapping Goku requested by::iconprincevegetaslover:
Add a Comment:
 
:iconbladeriver:
BladeRiver Featured By Owner Nov 24, 2014  Student
I love this scene xD
Reply
:iconjosh592:
Josh592 Featured By Owner Apr 17, 2013   Writer
HA HA
Reply
:iconshadguy101:
shadguy101 Featured By Owner Jan 17, 2013   Digital Artist
Vegeta:You know Kakarot, There's a sport I accel at.

Goku:What's it called?


Vegeta:Something known as B####Slap!

(Starts slapping Goku)
Reply
:iconmetallicalover29:
metallicalover29 Featured By Owner Jul 26, 2012
with ONE finger : epic
Reply
:iconvegetafan157:
vegetafan157 Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Writer
Hahaha! love it.
Reply
:iconrau-le-creuset:
Rau-Le-Creuset Featured By Owner May 30, 2012
<----Hahaha! Sorry but I was WAAAYY ahead of y my friend. ;)
Reply
:iconaya-creuset:
Aya-Creuset Featured By Owner May 30, 2012  Hobbyist General Artist
Sry if this deviation its too old... But i cant help. Epic scene!!! N Vegeta gave a good speech there!
Reply
:iconsaminal625:
saminal625 Featured By Owner May 7, 2012  Hobbyist Artist
nappa :ahh bitch please!

LOL
Reply
:iconkarlyyy123:
karlyyy123 Featured By Owner Apr 1, 2012
goku is handsome! love love love <3.<3
Reply
:icondbzchick27:
DBZchick27 Featured By Owner Mar 31, 2012  Student Traditional Artist
Love it!!!!!!!!!!!!







- Vegeta, the pimp of all saiyans :3
Reply
:iconveggielover680:
Veggielover680 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Artist
Awesome!!!
Reply
:iconissa098:
issa098 Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist General Artist
Just a regular ol' day bout Vegeta bitch slap in his bitch/whore lol rofl bitch slaps FTW wooooooooooooot :o
Reply
:iconvegerot:
Vegerot Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I do so love this moment. :heart: I feel sorry for Goku but then it makes me laugh at the same time. xD
Reply
:iconk0uya:
K0uya Featured By Owner Nov 21, 2011  Student Digital Artist
oh my perv mind.. I first thought he was stripping him XD
Reply
:iconakippuden:
Akippuden Featured By Owner Sep 15, 2011
:iconlachoirplz: when does this happen?
Reply
:iconkenyon369:
kenyon369 Featured By Owner Aug 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Vegeta is slapping some sense into Goku just like what Goku did to Frieza
Reply
:iconsupremeinferno:
SupremeInferno Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Vegeta: BITCH! *slap*
Reply
:iconrandomname39:
Randomname39 Featured By Owner Apr 30, 2011
Lol. :lmao:
Reply
:iconepic-setter666:
epic-setter666 Featured By Owner Mar 12, 2011  Student Traditional Artist
YEEEAAAHHH GO VEGETA U KICK HIS ASS lol i loved that scene....man i found it so sadhow he sacrificed himself and how he hugged trunks *sniffle* x3
Reply
:iconleaderofbloodscourge:
leaderofbloodscourge Featured By Owner Feb 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
okay i got too admit that is funny
Reply
:iconshironumas:
shironumas Featured By Owner Feb 21, 2011  Student General Artist
HAHA! Win! :iconlaplz: *looks around* *whispers so that no one hears* That's why you never, EVER run off with Vegeta's money. That hoe will track you down and bitch slap you with his two pimp fingers. XD
Reply
:iconkeystar01:
Keystar01 Featured By Owner Feb 14, 2011
Vegeta:"You're my Bitch now."
Goku:"No, i'm not!"
Vegeta:"Shut up."
Reply
:iconrandomfangirl01:
RandomFanGirl01 Featured By Owner Nov 28, 2010
LOL goku slaps frieza now vegeta slaps goku lol BICH SLAPS EVERYWHERE HAHAHAHAHA LOL
Reply
:iconpizzaspaghetti:
PizzaSpaghetti Featured By Owner Nov 27, 2010
Vegeta: What's the matter clown not winning as easy as you thought!
Reply
:iconbloody-damsel-01:
Bloody-Damsel-01 Featured By Owner Oct 15, 2010  Hobbyist General Artist
This is win! :la:
Reply
:iconthelastshinx:
thelastshinx Featured By Owner Sep 4, 2010
Yush! Smack that Kakarot!
Reply
:iconkrystalfox0913:
Krystalfox0913 Featured By Owner Aug 3, 2010  Student Traditional Artist
lol:rofl: i haven't watch them fight yet. but now i going to! :sprint:
Reply
:iconerisama:
erisama Featured By Owner Aug 1, 2010  Hobbyist Photographer
D':
I like this stamp, but I feel bad for Goku u.u
Reply
:icontimeandabsolution:
TimeandAbsolution Featured By Owner Aug 1, 2010  Hobbyist Digital Artist
So says the Prince: BITCH!
Reply
:iconsonicjenny:
SONICJENNY Featured By Owner Jul 6, 2010  Professional Traditional Artist
wow lol
Reply
:icondremler:
dremler Featured By Owner Apr 20, 2010
Can I use this as an avatar on a forum pls.Its the best Ive seen so far.
Reply
:iconth3brittni:
Th3Brittni Featured By Owner Mar 23, 2010  Student General Artist
lol i love this scene =D
Reply
:iconthunderstarclub:
ThunderStarClub Featured By Owner Jan 4, 2010  Student Artist
Just wanna advertise my site, thunderstarclub@deviantart.com
Oh and btw, this stamp is funny.
Reply
:iconthegreatdarkprince:
TheGreatDarkPrince Featured By Owner Oct 31, 2009   Writer
Haha YES!
Reply
:iconfinalflash-vegeta:
FINALFLASH-VEGETA Featured By Owner Oct 1, 2009
speechless...
Reply
:iconouijaboardum:
OuijaBoardum Featured By Owner Apr 26, 2009  Professional
XD epic..
Reply
:iconquesogr7:
QuesoGr7 Featured By Owner Apr 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
This scenes was funny! But Goku's still my homie though!;)
Reply
:icondraguendo:
Draguendo Featured By Owner Mar 5, 2009  Hobbyist General Artist
-die-hard Majin fan- Always have been since the first moment I met the char.

love the stamp!
Reply
:iconpallottili:
pallottili Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist General Artist
Loving Vegeta :heart:
Reply
:iconkinky-typo:
Kinky-Typo Featured By Owner Dec 2, 2008
Bitch slap!
Reply
:iconshady-wolf:
Shady-wolf Featured By Owner Sep 27, 2008
Vegeta should have worn some shades while slappin him, hilarious stamp must :+fav: I love that scene.:)
Reply
:iconnine-tailed-fox:
Nine-Tailed-Fox Featured By Owner Sep 2, 2008  Professional General Artist
lmao, i'm watching this stamp and listening to a dance song and vegeta is slapping goku to the beat...just though i'd share that cuz its freakin' hilarious..BEST AMV EVER! :XD:
great stamp, btw. its totally in my journal :D
Reply
:iconprincevegetaslover:
PrinceVegetasLover Featured By Owner Apr 6, 2008  Student Digital Artist
yayay =D!!! s'anks you very muchleh =D :glomp:!!!! it's so hilarious :XD:!!!
Reply
:icondpfan26:
DPfan26 Featured By Owner Apr 4, 2008
AWWWWSOME
Reply
:iconfang-tasma:
Fang-tasma Featured By Owner Apr 4, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:w00t: This scene really made me giggle! ^_^ Awesome :clap:
Reply
:icondracostarhome:
dracostarhome Featured By Owner Apr 4, 2008
:mwahaha: This is funny. sadly i never got a chance ot watch this particular battle... -_-

but i love this support stamp! XD :w00t:
Reply
:iconwaffleryebread:
WaffleRyebread Featured By Owner Apr 3, 2008  Hobbyist General Artist
Oh I remember this scene! :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 99 × 55




Details

Submitted on
April 3, 2008
Image Size
57.9 KB
Resolution
99×55
Thumb

Stats

Views
6,177 (1 today)
Favourites
512 (who?)
Comments
45
Downloads
104
×